2 svar på ”Herr Armstrong på Twitter”

  1. han har skrivit sin sista tweet för han skrev: ”ok last tweet”=( han har inte varit inne där på typ 4dagar så det e nog inte en lögn han skrev, å varför skulle han göra det???! =o

Kommentarer är stängda.