Aktuellt datum och tid: tor 28 mar 2024, 22:17

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]




Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Tjena
InläggPostat: sön 28 apr 2013, 23:23 
Offline

Blev medlem: sön 28 apr 2013, 22:49
Inlägg: 1
Ort: Jönköping
Verkar rätt dött här, men en presentation kanske kan vara trevligt ändå
Jag är en tjej som älskar Green Day, har gjort det sen 12 års åldern (är 21 nu, fyller 22 i år). När jag var mellan 12-18 års åldern så samlade jag på en massa Green Day saker såsom posters, tidningar, album osv. Jag klippte ut varenda bild på Green Day i varenda tidning jag såg, kan ju tänka er hur min vägg i mitt rum såg ut. Det jag har kvar nu är en stor plansch, albumen (har Dookie, Insomniac, Nimrod, International Superhits, Warning, American Idiot och Bullet in a bible), har också 3 dvdfilmer som handlar om Green Day.

Jag gillar Green Days lite äldre låtar, favoritalbumet är Dookie och favoritlåten Chump. Vissa av deras nyare låtar är också bra, men föredrar dom äldre. Dock så är American Idiot ett riktigt bra album det med.

Har sett Green Day live en gång (i Göteborg 2010) och det var helt fantastiskt! Joan Jett och Johnossi var förband så hela konserten var perfekt! Och dessutom fick man ju Billie Joes svett på sig ;) Green Day är vrkligen ett bra liveband, dom vet precis hur dom ska göra sina fans nöjda!

Det var väl allt om mig och mitt Green Day intresse!
Mvh

_________________
"I don't know you but I think I hate you"


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games - Swedish translation by phpBB Sweden © 2006-2013