Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
| Författare |
Meddelande |
|
21stIdiot
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: tor 25 feb 2010, 11:14 |
|
 |
 |
| Kerplunk! |
|
InLife skrev: ^Ja lite hysteri... nån sätter sig bredvid nån av de och i nästa sekund hoppar väl hela Liseberg över honom! Jo jag tycker att ALLA ska gå på Liseberg dagen före... eller efter  Då kan men ha på sig Green Day tröjer och så kan man skrika Green Day när man åker ballder  haha, får försöka klämma in det innan jag åker hem till Sthlm igen!
_________________ "School is practice for the future, and practice makes perfect, and nobodies perfect, so why practice?" --- Billie Joe Armstrong

http://greendaylover.wordpress.com/
|
|
| Upp |
|
 |
|
liisathorn
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: tor 25 feb 2010, 16:59 |
|
 |
 |
| Kerplunk! |
|
skulle va galet kul ju dagen efter, dagen innan är jag aldelses för pepp för liseberg 
_________________ THE SON OF RAGE AND LOVE
03.07.05 11.10.09 06.05.10
And there's nothing wrong with me this is how I'm supposed to be facebook
|
|
| Upp |
|
 |
|
GREENDAYSYNDROME
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: tor 25 feb 2010, 17:07 |
|
 |
 |
| Nimrod. |
|
|
Jag borde kanske kunna dagen efter, om jag har något stället att övernatta på, men det löser sig nog. Problemet är att ta sig hem till Uppsala och gå på avslutningsbal på måndagen, och pengar såklart... Men härlig idé.
_________________ TollarTok's inlägg nr 100 handlade om BJs flexibla fingrar
(x) 11.10.09 Globen <3 (x) 05.06.10 Ullevi
There is nothing wrong with me, This is how I'm supposed to be in a land of make believe that don't believe in me
http://www.ikka.devote.se
|
|
| Upp |
|
 |
|
InLife
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: ons 10 mar 2010, 23:51 |
|
 |
| Dookie |
|
|
Jag går dagen före... kommer nog få skrika Green Day till mig själv >.<
_________________ "Punk is not about obeying a set of rules or wearing the right pants. To me it always has been about doing things your own way. " - Billie Joe Armstrong
Jag blev Dookie genom att skriva om Mike Dirnts könsspikes.
|
|
| Upp |
|
 |
|
GREENDAYSYNDROME
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: fre 12 mar 2010, 20:02 |
|
 |
 |
| Nimrod. |
|
InLife skrev: Jag går dagen före... kommer nog få skrika Green Day till mig själv >.< Jag gör nog det också! Hoppas jag... Det löste sig med övernattning hos en kompis-kompis familj. Det som är lite klurigt är bara att ta ledigt på fredagen, ska framföra våran avslutningsshow för hela skolan då, men jag försöker övertala lärarna att vi vill ha den på morgonen :> Annars löser det sig nog på nått sett, för jag vill till Liseberg!
There is nothing wrong with me, This is how I'm supposed to be in a land of make believe that don't believe in me
|
|
| Upp |
|
 |
|
Tiiiiilda
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: fre 12 mar 2010, 20:07 |
|
 |
 |
| Dookie |
|
Vi ska antagligen åka på klassresa 4e... vart då? Jo, Liseberg ! 
_________________ GREEN DAY GLOBEN 11/10/09 GREEN DAY ULLEVI 05/06/10 i love you.
blogg bilddagbok
|
|
| Upp |
|
 |
|
GREENDAYSYNDROME
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: fre 12 mar 2010, 20:08 |
|
 |
 |
| Nimrod. |
|
|
^Nice!
|
|
| Upp |
|
 |
|
InLife
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: fre 12 mar 2010, 23:26 |
|
 |
| Dookie |
|
jamen satan då kanske jag inte blir ensam ialla fall  Look for a green.... munkjacka  och en hippie för då äre jag och syrran 
_________________ "Punk is not about obeying a set of rules or wearing the right pants. To me it always has been about doing things your own way. " - Billie Joe Armstrong
Jag blev Dookie genom att skriva om Mike Dirnts könsspikes.
|
|
| Upp |
|
 |
|
jesusofsuburbia
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: lör 13 mar 2010, 19:01 |
|
 |
 |
| Dookie |
|
Tiiiiilda skrev: Vi ska antagligen åka på klassresa 4e... vart då? Jo, Liseberg !  Haha, awesome.
_________________ Who the fuck is Tre Cool? I snort donut sprinkels. 11 oktober 2009. 5 juni 2010. "Men kulor ger väl inga bulor?" - MinorityME 4 Juli 2010<3
http://dookiie.blogg.se
|
|
| Upp |
|
 |
|
gday
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: sön 14 mar 2010, 18:25 |
|
 |
| 39/Smooth |
|
Någon kanske borde starta en tråd då om eventuellt besök av Liseberg Svaret på den ursprungliga frågan i denna tråd om Green Day kommer till Stockholm lär bli NEJ. Finns ingen artist som lägger till spelningar hursomhelst när det finns en hel del biljetter kvar till Ullevi. En spelning i Sthlm skulle ju innebära att potentiella besökare till Ullevi konserten går dit istället.
|
|
| Upp |
|
 |
|
GoodRiddance
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: sön 21 mar 2010, 18:15 |
|
 |
 |
| Kerplunk! |
|
HEARTGRENADE skrev: Det som däremot kan hända är att de tar någon slags semester i Sverige då de har ett par dagar ledigt. Kanske kryssar de i Stockholm skärgård påväg till Finland eller åker Silja Line. Haha  Det skulle allt se ut det, man bara strosar omkring lite chill ombord på Silja Line och så för man blötsligt syn på tre fina män i skjorta, slips och eyliner. Hahaha man va WTF... 
_________________ "I'm not gonna say anything inspirational; I'm just gonna fucking swear a lot" /★Billie Joe Armstrong☆
♪ [x]11/10-2009<---Shlm! ♥ [ ]5/6 2010<--- Göteborg! [ ]16/6 2010<--- Manchester! ❤
|
|
| Upp |
|
 |
|
sellarne
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: mån 22 mar 2010, 14:32 |
|
 |
 |
| Dookie |
|
|
okej jag är lite borta men ska ni på liseberg den fjärde för ni tror ni ska träffa green day? Dem spelar väl för fan i norge då? :O :p

2005-07-03 GBG Stå 2009-10-11 STHLM Stå 2010-06-05 GBG Stå 2010-06-19 LONDON Stå
|
|
| Upp |
|
 |
|
Tiiiiilda
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: mån 22 mar 2010, 14:38 |
|
 |
 |
| Dookie |
|
|
^ Jag tror mer att många passar på att gå på Liseberg när dom väl är i Göteborg...
_________________ GREEN DAY GLOBEN 11/10/09 GREEN DAY ULLEVI 05/06/10 i love you.
blogg bilddagbok
|
|
| Upp |
|
 |
|
A-I
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: tis 23 mar 2010, 18:57 |
|
 |
 |
| Best thing in town |
|
sellarne skrev: okej jag är lite borta men ska ni på liseberg den fjärde för ni tror ni ska träffa green day? Dem spelar väl för fan i norge då? :O :p Då skulle det va mer troligt att träffa dom om man letar upp vilket hotell de bor på tror jag. Tror inte Green Day går på Liseberg precis XD

[x] 11/1o - o9 Green Day,Sthlm <3 [x] 5/6 - 2o1o Green Day, Ullevi <3 [x] 19/6 - 2o1o Green Day, Wembley <3
|
|
| Upp |
|
 |
|
fillan
|
Inläggsrubrik: Re: Green Day Stockholm Postat: tis 23 mar 2010, 19:22 |
|
 |
 |
| Kerplunk! |
|
A-I skrev: sellarne skrev: okej jag är lite borta men ska ni på liseberg den fjärde för ni tror ni ska träffa green day? Dem spelar väl för fan i norge då? :O :p Då skulle det va mer troligt att träffa dom om man letar upp vilket hotell de bor på tror jag. Tror inte Green Day går på Liseberg precis XD Nä.. jag tror inte heller det är troligt att hitta dom på Liseberg;) Undra villket hotell dom kan tänkas bo på?? Grand hotell, Radisson?? Va vet jag 
_________________ throw up your arms into the sky, you and I
|
|
| Upp |
|
 |
|
|
 |