[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Greenday.se - Forum • Visa tråd - GD drömmar!
Aktuellt datum och tid: lör 27 apr 2024, 21:25

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]




Ny tråd Svara på tråd  [ 976 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: tis 08 jun 2010, 17:16 
Användarvisningsbild
Offline
Insomniac

Blev medlem: sön 11 okt 2009, 19:33
Inlägg: 1864
Ort: skåne
Igår när jag sov middag drömde jag att jag var utomlands och det var ett upprädande på kvällen på en liten scen som tillhörde hotellet precis vid stranden. Gissa vilka som uppträder? Green day!! Jag blir helt till mig och börjar skrika, och är så glad att jag fick se dem igen! Sen spelar dem en liten stund går av scenen, o sen var det slut..

_________________
09.10.09 <3 best day of my life!

10.06.05 <3 UNDERBART!
Jesus of Surburbia! ♥

there is nothing wrong with me
this is how I'm supposed to be


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 00:58 
Offline
39/Smooth

Blev medlem: sön 13 jun 2010, 00:28
Inlägg: 5
Haha, jag drömde att jag var på en Green Daykonsert, så fick jag en autograf från BJ. Så berättade jag att jag var svensk och det tyckte han var häftigt. BJ undrade om jag spelade något instrument, så svarade jag att jag försökte lära mig spela akustisk gitarr. Då frågade han om jag ville åka hem till honom och så kunde han lära mig spela, hihi. Synd att det bara var en dröm ):

_________________
"All great rock bands have to
have a little dirt on their faces."

- Billie Joe Armstrong


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 10:40 
Användarvisningsbild
Offline
Insomniac

Blev medlem: mån 28 sep 2009, 13:18
Inlägg: 1956
Ort: Jingletown
Inatt drömde jag att grabbarna spelad på Uno, i Karlstad.
Efteråt gick jag upp på scen och frågade om jag fick spela på Billies gitarr, som hade förvandlats till en tokai, haha, som han tydligen hade fått låna av Uno.
Random shit!

_________________
I'm your TV.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 11:10 
Användarvisningsbild
Offline
Best thing in town

Blev medlem: tor 08 mar 2007, 20:57
Inlägg: 9920
Ort: Karlshamn
I natt drömde jag att jag var med Q.O.D i Göteborg (men det såg inte ut som Göteborg). Men iaf så gick vi in i någon mysko affär med böcker alla böcker var typ gamla.
Men bakom en bokhylla sitter Billie och Mike på en soffa och snackar. Jag blir helt galen och går snällt fram med tårarna i ögonen och frågar Billie om en autograf men han orkar inte men ger mig ett par gamla almenackor (o.O). Då vänder jag mig till Mike och han vill gärna skriva sin autograf så jag tar fram almenackan jag fick av Billie och en penna från min ficka. Mike skriver autografen. Efter det så finns det helt plötsligt 2 korkar till pennan och då säger ja " Nah u took the wrong*börjar tänka vad kork heter på engelska* Sedan skriker jag på svenska över hela butiken "VAD HETER KORK PÅ ENGELSKA?" Jag får inget svar men en konstig blick från Billie och Adie som tydligen kommit in i butiken. Mike bryr sig inte och försöker få på rätt kork på rätt penna.
Sedan ska Billie,Adie och Mike gå och jag ber att får en kram av Mike. Det får jag, men i samma veva så kysser Billie Adie och Mike bli avensjuk så han börjar hångla med mig O.O Sen går dem iväg och jag är helt svimfärdig.
Se vaknar jag av att älskling pussar mig på munnen ^^

_________________


[x] 11/1o - o9 Green Day,Sthlm <3
[x] 5/6 - 2o1o Green Day, Ullevi <3
[x] 19/6 - 2o1o Green Day, Wembley <3


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 11:15 
Användarvisningsbild
Offline
Kerplunk!

Blev medlem: ons 07 apr 2010, 16:36
Inlägg: 206
Ort: Karlshamn
^ Hahaha awsome men vad gjorde jag undertiden o.O'

_________________
-Im a cactus Tré <33
Q.O.D is the bass and lead singer in a band called ''Crazy pice of shiit!'' and she eats... toilet paper... and-oh.. thats a nice Lambi...

http://www.youtube.com/watch?v=INMx7xZJm7w
Mahaha CPOS is the SHIIT!!<3<3


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 11:16 
Användarvisningsbild
Offline
Best thing in town

Blev medlem: tor 08 mar 2007, 20:57
Inlägg: 9920
Ort: Karlshamn

_________________


[x] 11/1o - o9 Green Day,Sthlm <3
[x] 5/6 - 2o1o Green Day, Ullevi <3
[x] 19/6 - 2o1o Green Day, Wembley <3


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 13 jun 2010, 11:19 
Användarvisningsbild
Offline
Kerplunk!

Blev medlem: ons 07 apr 2010, 16:36
Inlägg: 206
Ort: Karlshamn
låter som mig *stolt* :mrgreen:

_________________
-Im a cactus Tré <33
Q.O.D is the bass and lead singer in a band called ''Crazy pice of shiit!'' and she eats... toilet paper... and-oh.. thats a nice Lambi...

http://www.youtube.com/watch?v=INMx7xZJm7w
Mahaha CPOS is the SHIIT!!<3<3


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: fre 18 jun 2010, 14:29 
Användarvisningsbild
Offline
Insomniac

Blev medlem: sön 11 okt 2009, 19:33
Inlägg: 1864
Ort: skåne
Drömde detta inatt:
Jag var i England för att se green day, som skulle spela på Peace & Love festivalen.. man var tvungen att betala inträde för att komma in på P&L, 500 kr, och det tyckte jag var onödigt för jag hade redan green day biljetten... Tjejen framför mig i kön blev sur(har aldrig pratat med henne i verkligheten, men jag vet vem det är) och började skälla på mig. Men jag gick in allafall. Gick direkt till scenen och ställde mig längst fram. Det fylls på med folk och Joan Jett ska börja spela, Då sätter sig alla ner i mitten av hennes första sång, och hon blir sur och slutar att spela och går av scenen. Sen kommer green day och spelar.
Senare, en annan dag, så står jag helt plötsligen i en annan kö(utanför en stor arena, kanske wembly), också till green day. Jag och några till hade visst övernattat där. Sen strax innan insläppet kommer det massa nya människor och ställer sig i en ny kö, så vi som övernattat hamnar sist. Då blir jag sur och går före dem, men då säger en vakt till mig. Sen på något sätt lyckas jag smita in i arenan och ställer mig längst fram, framför catwalken. Så står jag helt själv och väntar. Sen ser jag green day komma ut från baksidan av scenen. Jag hoppar och vinkar, dem vinkar tillbaka, Billie fortsätter att gå åt sitt håll, medan Mike och Tré går fram till mig. Vi skakar hand och jag presenterar mig (den delen av drömmen var väldigt tydlig), sen snackar vi och Tré går upp på scenen med sin bh(som han har i king for a day) och börjar fjanta sig. Jag och Mike skrattar. Sen måste dem gå vidare och vi säger hejdå.
Sen fylls arenagolvet på med folk och jag träffar fler från forumet, jag står bredvid Simon och Cristoffer(med sin rödakeps). Det kommer en tjej ut på scenen som ska presentera gd och hon känner ingen cristoffers keps från manchester spelningen och börjar snacka med han. "Var det inte du som fick komma upp på scenen igår osv"
Sen drar spelningen igång, och dem är riktigt bra. Jag fick ögonkontakt flera gånger, och Mike vinkade till mig :)
Sen var det över och pappa kommer och möter mig, sen åker vi tåg hem. Jag berättar att jag träffade Mike och Tré, och nu skulle jag bara träffa Billie också sen var mitt livs mål uppnått. Träffar också tjejen som bråkade med mig för jag inte ville betala inträde, och vi snackade jättemycket.
SLUT!
Det hela var sjukt verkligt.(jag fick tänka efter när jag vaknade om det var sant, fast jag vet ju att jag inte har varit i england.. hehe.)
Speciellt den delen då jag skakade hand med Mike och kollade rätt in i hans ljusblå ögon, det var läskigt verkligt!

_________________
09.10.09 <3 best day of my life!

10.06.05 <3 UNDERBART!
Jesus of Surburbia! ♥

there is nothing wrong with me
this is how I'm supposed to be


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: fre 18 jun 2010, 15:05 
Användarvisningsbild
Offline
Dookie

Blev medlem: tor 25 feb 2010, 21:11
Inlägg: 587
Ort: Stockholm
Jag drömde oxå om GD i natt! Det var typ som en musikgala fast som i en biosalong med världens minsta scen. Och det var inga kändisar i publiken eller tv och sånt där, utan typ bara olika artister som sjöng och sen var det typ bara randoms i publiken. Alla i publiken satt ner och sjöng inte med eller något, inte jag heller. Jag sitter på en stol till vänster och när GD kommer och kör sin låt ( som jag inte minns just nu) går BJ fram till en längst fram och tittar henne i ögonen och sjunger till henne :shock: . Eh, jag typ dog i min dröm av avundsjuka och önskan att det var jag.
Sen går de av scenen och jag springer ut ur rummet/salongen.
Jag väntar utanför ett städrum med en kompis som heter Maya, så hör vi hur musiken börjar. Vi rusar in och då ser vi hur GD kör en till låt, 21st CB. Halva publiken har gått, och de som sitter kvar sitter typ och halvsover. En av raderna i salongen är typ dubbelt så bred som de andra så jag och Maya ställer oss på den och skriker med i låten och hoppar osv, till skillnad från alla andra som inte verkar bry sig. Sen så tittar BJ på oss, och ler och spelar och sjunger med mera inlevelse och sen tittar han rakt i mina ögon. Jag dog i min dröm då, hahaha. Konstigt nog var hans ögon blåa, något jag reagerade på redan i drömmen XD Sen vakna jag :(

_________________
"Our 'Waiting' video was totally a failure"

T'estimo


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: tis 22 jun 2010, 21:47 
Offline
Kerplunk!

Blev medlem: tis 22 jun 2010, 20:52
Inlägg: 402
Jag drömde att jag var hos min syster och skulle träffa hennes nya pojkvän. Vi satt och pratade om nåt och sen ringde de på dörren, min syster sa- hmm.. det är nog min kompis som ska lämmna mina tidningar.. jag gick och öppnade dörren och det var inte hennes kompis som skulle lämmna hennes tidningar! det var hennes pojkvän som var Billie! Han sa typ- Hello Michaela How are you today?? haha sen vaknade jag. :D Kanske drömde jag just att han sa hello, how are you? för att jag har sett den där videon behind the scenes of 21 guns när billie säger hello.. how are you?..good..nice to meet ya!

_________________
5/6 2010 Ullevi <3 [x]

KÄRLEK STAVAS GREEN DAY!!:D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: tis 22 jun 2010, 22:07 
Offline
Dookie

Blev medlem: tor 15 okt 2009, 20:39
Inlägg: 1016
I morse vaknade jag och somnade om flera gånger.
Måste berätta om 2 Green Day drömmar jag hade!
Första drömmen började med att jag fick reda på att Green Day skulle ha en jätte stor konsert (måste ha varit Wembley eller liknande) i England. Så plötsligt var jag där. När jag kom in på arenan så var det typ inga där, så jag gick och ställde mig vid sidan av catwalken. Efter typ en timme kom Chris och Simon in på arenan och ställde sig framför catwalken (well, där dom alltid ha verkat stå). Så jag började prata med dom om lite allt möjligt. Sen så sa dom att dom skulle gå och handla (?) så då ställde jag mig där istället (haha). Plötsligt så märkte jag att min klasskompis hängde knäväck på staketet och jag blev, som kanske väntat, rätt så förvånad. Så vi började prata lite. Efter det så såg jag att Chris & Simon satt sig vid Ida-Maria på en läktare ÖVER scenen. Och jag hörde allt dom sa x) Så frågade Ida varför dom inte ställt sig vid catwalken och då sa Chris att dom ville låta mig stå där istället, haha xD
Sen så minns jag att det var en stolpe mitt på gräsmattan och att jag berättade för min kompis att det var där jag hade stått ungefär på Ullevi. haha.

Dröm numero två har egentligen inget att göra med Green Day, men i slutet var det en annan klasskompis (som var ond i den drömmen) som lurade mig att i ett rum som var fullt med lava så var det ett datorspel istället (haha?). Så då hoppade jag ner där, och ja... xD

Sen så låg jag ju och tänkte på det, vilket resulterade till att jag drömde att jag var i ett datorspel i den tredje drömmen, som såg ut ungefär som WOW. Jag var en gubbe i spelet och när det var någon stor mästare som skulle lära mig hur man hälsade på varandra i spelet sa han något i denhär stilen: "Man lägger upp tårna på ryggen (obs, Billie Joe kan också göra några snygga moves)"
haha, sen vaknade jag. NÄr jag berättade dom för min kompis bara skakade hon på huvudet och sa att jag var knäpp... hähä...

_________________



I'd rather be hated for who I am
than loved for who I am not.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: tis 22 jun 2010, 22:48 
Användarvisningsbild
Offline
Dookie

Blev medlem: sön 25 okt 2009, 17:53
Inlägg: 1291
Ort: Norrtälje
Natten efter Wembley drömde jag att GD skulle ha en konsert utomhus någonstans i världen och jag och en gammal kompis till mig var på ett torg. Torget var litet och runt och husen runt omkring såg ut som klockor..... sen var det en backe upp till de normala huset och då såg jag att Billie gick där så jag rusade fram. Väl framme så kramade jag honom och pussade honom på munnen och han ba "I really want to stay but I have to go" och jag ba "NO" och blev jätteledsen så han tog tag i mina händer och så fick jag följa med honom. Under den tiden så fick jag en till kram och en till puss mitt framför min klass och han ba "so they won't think you're lying" och blinkade.
Sen så tog han med mig backstage där dom skulle spela för vi va helt plötsligt där. Då var Billie tvungen att gå och stämma sin gitarr men då kom Mike och Tré fram till mig och Mike hälsade och frågade hur det var för att sen försvinna. Då var det bara Tré kvar och han började typ bossa runt med mig och kallade mig sin butler, men innan konserten gav han mig en kram och sa "Your great!". Sen kom Billie tillbaka för att hålla om mig innan han skulle ut på scen.

Vi sprang samtidigt, han ut på scenen och jag ut på en catwalk på sidan av scenen och jag var ju jättelycklig efter allt som hänt så jag sprang direkt till mina kompisar som satt längst fram på plaststolar och berättade allt och dom bara stirrade på mig helt känslolöst...... värsta creepy men jag brydde mig unte utan började jonglera med en fotboll....

Ja sen vaknade jag

_________________
Time passes by like lightning, before you know it you're struck down



11/10/09 <3
19/06/10 <3


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: ons 23 jun 2010, 20:57 
Användarvisningsbild
Offline
Nimrod.

Blev medlem: tis 05 maj 2009, 14:58
Inlägg: 2259
Ort: Uppsala
Drömde om Green Day i natt. De skulle spela på Liseberg och jag skulle komma dit efter min kompis. När jag kom spelade förbandet, men i bakgrunden kunde man höra ett "viktigt meddelande" - personalen berättade i högtalare att min kompis ville träffa mig under bron som skulle målas om, trots att den inte skulle målas om (O.o). Men jag gick inte dit, ställde mig i publiken istället, hamnade direkt på fjärde raden trots att insläpp och allt hade varit. När jag väl stod där ringde min väckarklocka >.<

_________________
TollarTok's inlägg nr 100 handlade om BJs flexibla fingrar

(x) 11.10.09 Globen <3
(x) 05.06.10 Ullevi


There is nothing wrong with me,
This is how I'm supposed to be in a land of make believe that don't believe in me




Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: ons 23 jun 2010, 22:37 
Offline
Kerplunk!

Blev medlem: tis 22 jun 2010, 20:52
Inlägg: 402
Nu ska jag berätta om min första Green day dröm :D Det började med att jag var i ett stort höghus av glas, sen var det en man som ropade upp mitt namn högt , runt mig var det massa folk som väntade på att oxå bli uppropade. Jag gick fram till mannen som ropat mitt namn och han sa - bord nummer fyra ellr nåt sånt jag gick in i rummet bredvid och där satt massa olika band men det enda bandet som min fantasi inte hade hittat på var green day! jag kollade villket bord som var nummer fyra och det var typ några med rosa kläder och dom hette nånting med power.. efter ett tag bytte vi bord och jag hamnade med green day!! haha! jag hann inte säga mycket mer än att jag älskade deras musik ( villket jag sa på svenska) innan jag var utanför glashuset mitt i natten! jag tittar upp mot det rummet där alla band var och jag ser green day stå och vinka till mig! haha det är bara så tråkit när man vaknar och inser att det aldrig har hänt.

_________________
5/6 2010 Ullevi <3 [x]

KÄRLEK STAVAS GREEN DAY!!:D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: GD drömmar!
InläggPostat: sön 04 jul 2010, 19:14 
Användarvisningsbild
Offline
Dookie

Blev medlem: sön 04 jul 2010, 12:44
Inlägg: 588
Omg jag hade verkligen världens bästa dröm :o
Typ när jag gick hem från bussen så ser jag värsta Tv-teamet vid våran pool. Jag gick hem och då sa pappa att GREEN DAY höll på att spela in en musikvideo. jag bara OMG ! Men iaf. Sen fick jag typ åka mer deras turnébuss i några dagar (?) och vi hade verkligen skit kul! Sköna grabbar ;) haha, synd bara att det inte var sant..

_________________
5 juni 2010 <3 Green Day @ Ullevi
26 juni 2010 <3 Green Day @ Parc des princes

www.eliasson.blogg.se


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 976 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 50 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games - Swedish translation by phpBB Sweden © 2006-2013