Håller med båda där uppe ^. Men Viva la Gloria! skulle vara en väldigt intressant, men som sagt, East Jesus Nowhere.
_________________ Om hela jordens befolkning kissar i Vänern, så kommer det ta 41 år tills den är fylld.Detta blev uträknat av Alex, Sofia och Sarah, klockan 3.30 den 5 Juli 2010, med hjälp av massa slit och googlande.[/
Svårt att säga, viktigast är ju dom två första singlarna och när det blivit rotation på det spelar det inte så stor roll. Dom följde ju framgångskonceptet från AI att börja med den pungigaste och mest lusekoftliberala låten (eftersom det har blivit green days signum för den nya generationen fans) följt av den bästa poplåten.
På AI var dock 90% av låtarna klockrena poplåtar och singelmaterial nästan allihop så det kunde ha blivit vilken som helst efter de två första.
Här är det svårare, skulle gissa på att dom kör nåt oväntat nu faktiskt, bara för att alla kids redan är i brygga efter 21 guns.
funderade på det när jag köpte albumet(15/5 13:58). det stod Know your enemy och 21 guns på framsidan, när jag hade lyssnat på east jesus nowhere kännde jag att det skulle bli en singel... men det är väl inte helt säkert än..?
_________________ Rapporter mottages tacksamt via "Rapportera detta inlägg"-knappen under det aktuella inlägget samt via PM. Frågor? Se FAQ, Regler eller skicka ett PM.
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]